Onze werking / VZW

Onze vzw

Scouting Deinze is, naast een uit de kluiten gewassen scoutsgroep, ook een actieve vzw.

Onze vzw telt zo'n honderdtal leden, die zich voornamelijk bezig houden met de ondersteuning van de groep. Zo hebben we een Materiaalcomité, Lokaalcomité en een Feestcomité. Elk comité heeft een eigen taak die erg verschillende is. Zo houdt het Feestcomité zich voornamelijk bezig met het organiseren van Moose en onze jaarlijkse barbecue en het Materiaalcomité organiseert het onderhoud van ons materiaal.

Onze vzw - Scouting Deinze
Voor wie? - Scouting Deinze

Voor wie?

Onze vzw is rijk gevuld met boeiende figuren. Velen daarvan hebben in een ver of niet zo ver verleden zelf leiding gegeven. Onze vzw bestaat ook uit ouders en sympathisanten. Allen hebben ze een hart voor onze beweging.

Onze vzw organiseert ook activiteiten voor zichzelf. Zo is er jaarlijks een statutaire vergadering, een nieuwjaarsreceptie en ze gaan zelfs ieder jaar op weekend samen. Back to the roots, back to scouting.

Wenst u meer info over onze vzw? Mail dan zeker eens naar [email protected].