Nieuws / Inschrijven scoutsjaar 2021-2022

• 29/08/21

Inschrijven scoutsjaar 2021-2022

Beste ouders en leden

Binnen een klein weekje beginnen wij er terug aan en wij zien het meer dan zitten. We beginnen 4 september met een spetterende dag. Om 12 uur 30 worden bestaande leden EN nieuwe leden verwacht aan de brieljant. De overgang werd volledig in een nieuw jasje gestoken en het is dus niet meer om ter vuilst. Dit wil zeggen dat vuile kledij niet noodzakelijk is en het uniform aan mag. Om 15 uur mogen de leden terug naar huis of is er de mogelijkheid om door te schuiven naar de jaarlijkse bbq van de scouts. (Meer info op de facebookpagina van scouting Deinze)

Op 18 september start het scoutsjaar dan echt en zijn er terug elke week activiteiten. We werken zoals vorig jaar met een online inschrijvingsformulier die u hieronder kan vinden. Het is heel belangrijk om dit in te vullen voor 6 september aangezien dit geldt als enige inschrijving. Vanaf vrijdag 10 september mag u een mailtje verwachten of er plaats genoeg is voor een nieuwe inschrijving binnen de tak waar u uw zoon/dochter voor wenst in te schrijven. Huidige leden zijn uiteraard zeker van een plaats. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc8PQtOnRy5eEupdemiRQK3kSRXpvpSqyA1_FThed8phZgI5Q/viewform?usp=sf_link

Op 18 september beginnen we om 14 uur met de eerste vergadering. Alle leiding zal om 13 uur 30 aanwezig zijn op de scouts voor eventuele vragen te beantwoorden. Wij kijken enorm uit naar dit scoutsjaar met hopelijk zo weinig mogelijk beperkingen.

Hopelijk tot dan!

Leiding scouting Deinze