Nieuws / Deinze, van ‘t padje!

Eline

Deinze, van ‘t padje!

Omdat dit jaar ons jaarlijkse scoutsfuif “Moose” niet kon doorgaan omwille van Covid 19, wouden we de mensen graag op een andere manier samen brengen. Vanuit het FC is het idee gekomen om mensen buiten en online te verenigen, door middel van verschillende wandelroutes.

Er is voor elk wat wils; van de toegankelijke “kapoenen en buggywandeling” (3,4 km) tot de uitdagende “(oud)leiderswandeling” (15km). De afstand van de wandelingen varieert van 3,4km tot 17 km. De wandelroutes brengen je naar plaatsen binnen en buiten Deinze.

Tijdens de wandelroutes kan je verschillende opdrachtjes tegenkomen, die het wandelen net dat tikkeltje specialer maakt. Aan de opdrachten hangt een wedstrijd verbonden.

Alle wandelingen, let bijhorende opdrachten, zijn te downloaden op de website www.scoutingdeinze.be, onder de rubriek “onze werking” bij downloads of via de Facebookpagina “Scouting Deinze”.

Vergeet zeker geen foto te delen via jouw Instastory tijdens de wandeling met de #van’tpadje en de tag @scoutingdeinze!

Stay safe en hopelijk tot binnenkort! Het Feestcomité