Nieuws / Startdag 2024

Cato

Startdag 2024

Beste leden, toekomstige leden en ouders,

We kijken ernaar uit om jullie op 21 september te verwelkomen op onze Startdag en Vriendjesdag! Deze vergadering vindt plaats op ons scoutsterrein van 14u-17u.

Voor nieuwe leden is dit de perfecte kans om kennis te maken met onze scoutinggroep en te ontdekken wat scouting allemaal te bieden heeft. Voor onze huidige leden is dit een geweldige gelegenheid om al hun vrienden mee te nemen voor een fantastische middag!

Leeftijdsgroepen: Kapoenen: 6 tot 8 jaar (1e en 2e leerjaar) - gemengd

Kabouters: 8 tot 11 jaar (3e tot 5e leerjaar) - meisjes

Welpen: 8 tot 11 jaar (3e tot 5e leerjaar) - jongens

Jonggidsen: 11 tot 14 jaar (6e leerjaar tot 2e middelbaar) - meisjes

Jongverkenners: 11 tot 14 jaar (6e leerjaar tot 2e middelbaar) - jongens

Gidsen: 14 tot 17 jaar (3e tot 5e middelbaar) - meisjes

Verkenners: 14 tot 17 jaar (3e tot 5e middelbaar) - jongens

Jin: 17 tot 18 jaar (6e middelbaar) - gemengd

De middag staat volledig in het teken van plezier en ravotten! De kinderen kunnen zich uitleven en genieten van allerlei activiteiten. Na deze gezellige namiddag krijgen ouders de gelegenheid om hun kinderen in te schrijven en meer te weten te komen over onze scoutinggroep.

Of je nu al lid bent of gewoon nieuwsgierig naar onze scoutinggroep, iedereen is van harte welkom! Nodig gerust vrienden, buren of anderen uit die geïnteresseerd zijn in een geweldige middag bij ons. Hopelijk tot dan!

Stevige linker, De leiding van Scouting Deinze